W tegorocznej edycji konkursu Polacy zdobyli 2 złote statuetki i 5 srebrnych nagród.
Agencja Walk zwyciężyła w kategorii Film: Social & Charity i zdobyła srebro w kategorii Public Relations: Social responsibility. Obie nagrody przyznano jej za projekt „Nie chcę byc strażakiem” dla Fundacji Integracja.
Co więcej, agencja Walk With David za stworzenie identyfikacji wizualnej restauracji Ceviche otrzymała srebro w kategorii Design: Visual Identities.
Złoto powędrowało również do Grey Group Poland – w kategorii OOH: Furnishings & electronic equipment doceniono ją za kampanię Kallax Real Timer zrealizowaną dla Ikea Polska.
Grey Group Poland otrzymało ponadto 2 srebrne nagrody. Pierwszą przyznano agencji w kategorii Press Automotive za projekt WI-FI ON BOARD dla marki Volvo, drugą – w kategorii Public Relations: Unconventional communication za kampanię „Życie po śmierci” zrealizowaną na zlecenie Polskiego Czerownego Krzyża.
Wśród zwycięzców 23 edycji Golden Drum znalazła się również agencja Huta 19, która otrzymała srebrną nagrodę w kategorii Digital: Banners and off-site advertising za zrealizowanie dla Kompanii Piwowarskiej kampanii promującej piwo Prażubr. (ak)
Czytaj także: Organizatorzy Golden Drum idziemy w kierunku dobrych pomysłów
Zdjecie główne: goldendrum.com