Goldsaver ponownie nawiązał współpracę z Panthers Wrocław. Polski klub sportów amerykańskich po raz drugi wystąpi w rozgrywkach European League Of Football ze wsparciem marki zajmującej się dystrybucją sztabek złota.
„Goldsaver i Panthers Wrocław zagrają razem drugi sezon z rzędu, wspólnie kontynuując edukowanie i promowanie oszczędzania poprzez zakup złota w sposób, który jest możliwy dla każdego” – przekazują strony.
Obaj partnerzy wywodzą się z Wrocławia, jednak – jak podkreślają – to nie jedyny punkt wspólny marek. Sport oraz promocja poprzez sport to także ważne wartości dla zespołu Goldavera. Firma wspierała wrocławski klub już podczas zeszłorocznej walki o złote medale ligi europejskiej w futbolu amerykańskim. Ponadto wśród ambasadorów marki znajdują się m.in. sportowcy – Kuba Błaszczykowski, Jan Błachowicz oraz Bartosz Kurek.
Chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak działania sponsoringowe wpływają na budowanie emocji wokół marki? Weź udział w Dialogu PRoto i bądź z nami już 16 kwietnia!
„W Goldsaverze stawiamy na aktywny styl życia i jednocześnie chcemy przekonać Polaków, że złoto jest dla wszystkich. Dlatego nie tylko uważamy, że wytrwałość w oszczędzaniu jak tak samo ważna jak w sięganiu po sportowe laury, lecz także chcemy – wspólnie z wrocławskimi »Panterami« – obalać mity. Oni pokazują, że nie musisz mieszkać w USA, żeby grać w futbol amerykański, my – że nie musisz mieć grubego portfela, żeby inwestować w złoto” – przekazała Marta Dębska, przedstawicielka marki Goldsaver.
W ramach współpracy Panthers Wrocław będzie promować sklep internetowy, w którym można kupić jednouncjową sztabkę złota „po kawałku”. Partnerzy wspólnie przygotują także różnorodne aktywacje dla kibiców, w tym m.in. konkursy, w których będzie można wygrać sztabki złota, oraz interaktywne działania edukacyjne, które w prosty sposób będą tłumaczyć ideę oszczędzania oraz inwestycji w złoto. (kn)