niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościGood One PR dołącza do ZFPR-u

Good One PR dołącza do ZFPR-u

W czerwcu 2024 roku grono członków Związku Firm Public Relations powiększyło się o nową agencję – Good One PR.

Jak podkreśla Ewelina Puławska, Managing Director w agencji, dołączenie do ZFPR-u jest kolejnym  krokiem w rozwoju firmy PR. „Wierzymy, że dzięki temu będziemy mieli możliwość współpracy oraz wymiany doświadczeń z innymi liderami branży. Chcemy być na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku, a także uczestniczyć w ciekawych akcjach i projektach organizowanych przez ZFPR. Cieszę się, że możemy być częścią organizacji zrzeszającej wiodące agencje specjalizujące się w profesjonalnych usługach PR oraz wspólnie pracować na rzecz rozwoju branży public relations w Polsce” – podkreśla Puławska.

Good One PR jest agencją strategicznego zarządzania komunikacją, działającą na polskim rynku od 2009 roku. Firma świadczy usługi z zakresu PR-u produktowego, korporacyjnego czy kryzysowego, employer brandingu, public affairs, CSR/ESG oraz influencer marketingu. Agencja realizuje także premiery produktowe, kampanie crowdfundingowe czy eventy.

Wśród klientów Good One PR są zarówno polskie, jak i globalne marki z takich branż jak FMCG, retail, e-commerce, zdrowie, turystyka, finanse czy usługi biznesowe – agencja pracuje m.in. dla BIG InfoMonitor, FM Logistic, J.W. Construction Holding, POLOmarket czy iRobot Polska.

ZFPR zrzesza obecnie 35 agencji. (mb)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj