W czerwcu 2024 roku grono członków Związku Firm Public Relations powiększyło się o nową agencję – Good One PR.
Jak podkreśla Ewelina Puławska, Managing Director w agencji, dołączenie do ZFPR-u jest kolejnym krokiem w rozwoju firmy PR. „Wierzymy, że dzięki temu będziemy mieli możliwość współpracy oraz wymiany doświadczeń z innymi liderami branży. Chcemy być na bieżąco z najnowszymi trendami na rynku, a także uczestniczyć w ciekawych akcjach i projektach organizowanych przez ZFPR. Cieszę się, że możemy być częścią organizacji zrzeszającej wiodące agencje specjalizujące się w profesjonalnych usługach PR oraz wspólnie pracować na rzecz rozwoju branży public relations w Polsce” – podkreśla Puławska.
Good One PR jest agencją strategicznego zarządzania komunikacją, działającą na polskim rynku od 2009 roku. Firma świadczy usługi z zakresu PR-u produktowego, korporacyjnego czy kryzysowego, employer brandingu, public affairs, CSR/ESG oraz influencer marketingu. Agencja realizuje także premiery produktowe, kampanie crowdfundingowe czy eventy.
Wśród klientów Good One PR są zarówno polskie, jak i globalne marki z takich branż jak FMCG, retail, e-commerce, zdrowie, turystyka, finanse czy usługi biznesowe – agencja pracuje m.in. dla BIG InfoMonitor, FM Logistic, J.W. Construction Holding, POLOmarket czy iRobot Polska.
ZFPR zrzesza obecnie 35 agencji. (mb)