Good One PR zyskało dwóch nowych klientów – stylistę fryzur Piotra Sierpińskiego oraz Centrum Medyczne CMP. Przedłużyło też dotychczasowe współprace z siecią sklepów spożywczych POLOmarket i firmą Würth Polska, zajmującą się techniką montażu.
Piotr Sierpiński dołączył do grona klientów agencji w grudniu 2019 roku. Good One PR odpowiada za influencer marketing, kreowanie marki osobistej w mediach oraz budowanie wizerunku eksperta. Działania na rzecz klienta prowadzi Ewelina Jaskuła, Senior Account Executive, przy wsparciu Katarzyny Zawadzkiej, Junior Account Executive. Umowę na czas nieokreślony podpisano w wyniku przetargu. Strony nie zdradzają pozostałych szczegółów współpracy.
W lutym 2020 roku klientem Good One PR zostało także Centrum Medyczne CMP. Agencja zajmuje się działaniami z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego z elementami komunikacji employerbrandingowej. Działania również nadzoruje Ewelina Jaskuła przy wsparciu Katarzyny Zawadzkiej. Współpracę nawiązano w wyniku przetargu. Umowę podpisano na czas nieokreślony. Centrum Medyczne CMP nie korzystało wcześniej z usług agencji PR.
Na przełomie 2019 i 2020 roku agencja przedłużyła też umowę z POLOmarket. Współpraca, która rozpoczęła się w grudniu 2018 roku, dotyczy działań z zakresu PR-u produktowego i korporacyjnego, influencer marketingu, obsługi biura prasowego oraz wsparcia i doradztwa w zakresie PR-u kryzysowego. Po stronie Good One PR pracami na rzecz klienta zajmuje się Ilona Rutkowska, Senior Account Executive, którą wspiera Ewelina Puławska, Senior Account Manager. Nową umowę podpisano na rok.
Agencja przedłużyła również współpracę z Würth Polska, która trwa nieprzerwanie od pięciu lat. Good One PR odpowiada za PR produktowy i korporacyjny, obsługę biura prasowego oraz wsparcie i doradztwo w zakresie promocji i reklamy. Działania prowadzi Ewelina Jaskuła przy wsparciu Eweliny Puławskiej. Umowę przedłużono na kolejny rok. (ak)