16 września 2024 roku marka Gorąco Polecam. Smaki z piekarni, zarządzana przez grupę Enata Bread, wystartowała ze swoją pierwszą kampanią reklamową. Pojawia się w niej wizerunek „dziwnego pana ze stocka”.
Kreacja reklamy to, jak informują jej twórcy: „klasyczny… cringe (z viralowym potencjałem)”. „Znany i lubiany »dziwny pan ze stocka« (Harold) z przymrużeniem oka – w ramach (nie)naukowych badań – poleca kanapki albo na bazie bułki, albo na bazie bagietki. Hasła? Również z przymrużeniem oka” – wyjaśnia marka.
Kampanię promują bowiem m.in. slogany:
- „99 proc. klientów mówi, że nasze kanapki są jak poranna kawa – nie można bez nich żyć*! *Ten 1% po prostu jeszcze nie wstał**. **Badanie wykonane na rodzinie pracowników”,
- „99 proc. pracowników twierdzi, że nasze kanapki zaspokajają głód lepiej niż raporty*! *Ten 1% nadal walczy z Excelem**… **Badanie w naszym biurze podczas przerwy obiadowej”.
Banery reklamowe pojawią się w Warszawie na budynkach zlokalizowanych m.in. przy Rondzie ONZ, Placu Grzybowskim, Placu Bankowym czy w okolicach Tamki, a przy Dworcu Centralnym sieć piekarni będzie promowana również na citylightach, ekranach LED i plakatach. Reklamy będą wyświetlane również na ekranach w warszawskiej komunikacji miejskiej – w metrze i w tramwajach. Treści związane z prowadzoną kampanią pojawią się także w lokalach sieci Gorąco Polecam w ponad 100 lokalizacjach.
Kampania będzie też szeroko promowana na profilach marki na Instagramie, Facebooku i TikToku.
Akcja potrwa do końca października 2024 roku.
Partnerami pierwszej kampanii reklamowej sieci piekarni Gorąco Polecam są Glovo, Rodowita z Roztocza, La Lorraine, Aryzta. Za jej kreację odpowiada Holo Group – Iskry Digital. (kn)