Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
0:00
-:--
1x
Szybkość odtwarzania
0.5
0.6
0.7
0.8
0.9
1
1.1
1.2
1.3
1.5
2
Gościnność, różnorodność i otwartość – Małopolska promuje się za granicą. z początkiem maja 2022 roku wystartowała kampania promująca małopolskę i kraków za granicą. w akcji prezentującej ofertę turystyczną regionu i jego stolicy podkreślane są gościnność, różnorodność i nieustanna otwartość na turystów. promowane będą walory przyrodnicze, kulturalne czy kulinarne, a także sposoby na relaks w tej okolicy. kampania jest wspólnym przedsięwzięciem małopolskiej organizacji turystycznej, województwa małopolskiego i krakowa. realizowana jest w ramach projektu „małopolska – cel podróży”. jak mówi iwona gibas, członkini zarządu województwa odpowiedzialna m.in. za turystykę, małopolska jest jednym z najczęściej odwiedzanych przez turystów regionów w polsce, a kraków „to najbardziej rozpoznawalna polska marka turystyczna na świecie”. „w 2019 roku gościliśmy blisko 18 milionów turystów, z kraju i zagranicy. tę doskonałą sytuację zaburzyła pandemia covid-19” – dodaje gibas. jak podkreśla, kampania skierowana do zagranicznych turystów ma wesprzeć odbudowę ruchu turystycznego po pandemii. organizatorzy kampanii podkreślają też, że obecnie, w obliczu kryzysu związanego napaścią rosji na ukrainę, projekt zyskuje też inny kontekst. „nasze miasto nieustannie jest bezpieczne, otwarte i funkcjonuje w pełni normalnie. jest to komunikat, który chcielibyśmy, aby dotarł jak najdalej i jak najszerzej. działania w ramach kampanii, o której dziś mówimy mają właśnie taki cel” – przekazuje robert piaskowski, pełnomocnik prezydenta miasta krakowa ds. kultury. iwona gibas dodaje, że od momentu wybuchu wojny branża turystyczna w polsce mierzy się z problemem masowego odwoływania rezerwacji przez turystów. „rezygnacje z pobytu w sposób naturalny wiążą się z bliskością działań wojennych. dlatego hasło kampanii, mówiące o naszej otwartości nabiera dodatkowego znaczenia – także otwartości na pomoc potrzebującym. to jednocześnie zapewnienie, że pobyt u nas jest bezpieczny, a małopolska gościnność to obietnica i zobowiązanie wobec każdego, kto wybierze nasz region za cel podróży” – podkreśla członkini zarządu województwa. komunikacja kampanii oparta jest na geście otwartych dłoni, który ma podkreślać hasło akcji: „wide open…”/”unglaubliche vielfalt…”. podkreślone zostaną gościnność i otwartość jako cechy wyróżniające polskę i polaków – będzie to motyw pojawiający się w spotach czy na banerach. działania promocyjne będą prowadzone w wielu kanałach, ze szczególnym naciskiem na internet. przygotowano m.in. spoty i banery, które mają promować bogactwo oferty turystycznej małopolski i krakowa. „oglądający je będą mogli poczuć, że właśnie tutaj mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie przyrody, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. temu przekazowi towarzyszą obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych” – czytamy w komunikacie. powstały m.in. profile w mediach społecznościowych (na facebooku i instagramie) w językach angielskim i niemieckim. kampania ma też własną stronę internetową wideopen.travel. kampania w pierwszej kolejności prowadzona będzie na rynkach brytyjskim i niemieckim, bo to ci turyści najczęściej odwiedzali region w ostatnich latach. później planowane jest rozszerzenie działań na rynki: austriacki, szwajcarski, włoski, skandynawski i amerykański. akcja powstała z myślą o turystach indywidualnych, ale organizatorzy planują także działania skierowane do branży turystycznej, m.in. promocję sektora mice. projekt „małopolska – cel podróży” jest finansowany z funduszy europejskich, w ramach regionalnego programu operacyjnego na lata 2014-2020. to wspólne przedsięwzięcie małopolskiej organizacji turystycznej, województwa małopolskiego i krakowa, jednak każdy z partnerów odpowiada za zadania: liderem jest mot, który odpowiada za koncepcje kreatywne, produkcję materiałów i ich emisję, a także organizację misji gospodarczych, a partnerami projektu są małopolska i kraków. region odpowiada za komunikację produktów związanych z turystyką wypoczynkową – m.in. kulturową, kulinarną, aktywną oraz spa i wellness, w ramach kampanii reklamowej w internecie, z kolei miasto skupia się na promowaniu turystyki biznesowej. wszystkie zadania zaplanowane w ramach projektu „małopolska – cel podróży” zostaną zrealizowane do końca 2023 roku. koncepcję kreatywną i brief strategiczny, którego autorem jest krakowska agencja kreatywna admind, opracowano już w 2021 roku. 1 maja 2022 roku rozpoczęła sie także kampania kraków airport „leć na wakacje #prostozkrakowa”. (mb).
Z początkiem maja 2022 roku wystartowała kampania promująca Małopolskę i Kraków za granicą. W akcji prezentującej ofertę turystyczną regionu i jego stolicy podkreślane są gościnność, różnorodność i nieustanna otwartość na turystów. Promowane będą walory przyrodnicze, kulturalne czy kulinarne, a także sposoby na relaks w tej okolicy.
Kampania jest wspólnym przedsięwzięciem Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa. Realizowana jest w ramach projektu „Małopolska – cel podróży”. Jak mówi Iwona Gibas, członkini zarządu województwa odpowiedzialna m.in. za turystykę, Małopolska jest jednym z najczęściej odwiedzanych przez turystów regionów w Polsce, a Kraków „to najbardziej rozpoznawalna polska marka turystyczna na świecie”. „W 2019 roku gościliśmy blisko 18 milionów turystów, z kraju i zagranicy. Tę doskonałą sytuację zaburzyła pandemia COVID-19” – dodaje Gibas. Jak podkreśla, kampania skierowana do zagranicznych turystów ma wesprzeć odbudowę ruchu turystycznego po pandemii.
Organizatorzy kampanii podkreślają też, że obecnie, w obliczu kryzysu związanego napaścią Rosji na Ukrainę, projekt zyskuje też inny kontekst. „Nasze miasto nieustannie jest bezpieczne, otwarte i funkcjonuje w pełni normalnie. Jest to komunikat, który chcielibyśmy, aby dotarł jak najdalej i jak najszerzej. Działania w ramach kampanii, o której dziś mówimy mają właśnie taki cel” – przekazuje Robert Piaskowski, pełnomocnik Prezydenta Miasta Krakowa ds. Kultury. Iwona Gibas dodaje, że od momentu wybuchu wojny branża turystyczna w Polsce mierzy się z problemem masowego odwoływania rezerwacji przez turystów. „Rezygnacje z pobytu w sposób naturalny wiążą się z bliskością działań wojennych. Dlatego hasło kampanii, mówiące o naszej otwartości nabiera dodatkowego znaczenia – także otwartości na pomoc potrzebującym. To jednocześnie zapewnienie, że pobyt u nas jest bezpieczny, a Małopolska gościnność to obietnica i zobowiązanie wobec każdego, kto wybierze nasz region za cel podróży” – podkreśla członkini zarządu województwa.
Komunikacja kampanii oparta jest na geście otwartych dłoni, który ma podkreślać hasło akcji: „Wide open…”/”Unglaubliche vielfalt…”. Podkreślone zostaną gościnność i otwartość jako cechy wyróżniające Polskę i Polaków – będzie to motyw pojawiający się w spotach czy na banerach.
Działania promocyjne będą prowadzone w wielu kanałach, ze szczególnym naciskiem na internet. Przygotowano m.in. spoty i banery, które mają promować bogactwo oferty turystycznej Małopolski i Krakowa. „Oglądający je będą mogli poczuć, że właśnie tutaj mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie przyrody, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. Temu przekazowi towarzyszą obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych” – czytamy w komunikacie.
Powstały m.in. profile w mediach społecznościowych (na Facebooku i Instagramie) w językach angielskim i niemieckim. Kampania ma też własną stronę internetową wideopen.travel.
Kampania w pierwszej kolejności prowadzona będzie na rynkach brytyjskim i niemieckim, bo to ci turyści najczęściej odwiedzali region w ostatnich latach. Później planowane jest rozszerzenie działań na rynki: austriacki, szwajcarski, włoski, skandynawski i amerykański.
Akcja powstała z myślą o turystach indywidualnych, ale organizatorzy planują także działania skierowane do branży turystycznej, m.in. promocję sektora MICE.
Projekt „Małopolska – cel podróży” jest finansowany z Funduszy Europejskich, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. To wspólne przedsięwzięcie Małopolskiej Organizacji Turystycznej, Województwa Małopolskiego i Krakowa, jednak każdy z partnerów odpowiada za zadania: liderem jest MOT, który odpowiada za koncepcje kreatywne, produkcję materiałów i ich emisję, a także organizację misji gospodarczych, a partnerami projektu są Małopolska i Kraków. Region odpowiada za komunikację produktów związanych z turystyką wypoczynkową – m.in. kulturową, kulinarną, aktywną oraz spa i wellness, w ramach kampanii reklamowej w internecie, z kolei miasto skupia się na promowaniu turystyki biznesowej.
Wszystkie zadania zaplanowane w ramach projektu „Małopolska – cel podróży” zostaną zrealizowane do końca 2023 roku. Koncepcję kreatywną i brief strategiczny, którego autorem jest krakowska agencja kreatywna Admind, opracowano już w 2021 roku.
1 maja 2022 roku rozpoczęła sie także kampania Kraków Airport „Leć na wakacje #PROSTOzKRAKOWA”. (mb)
Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.ZgodaPolityka prywatności
Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
Gościnność, różnorodność i otwartość – Małopolska promuje się za granicą. z początkiem maja 2022 roku wystartowała kampania promująca małopolskę i kraków za granicą. w akcji prezentującej ofertę turystyczną regionu i jego stolicy podkreślane są gościnność, różnorodność i nieustanna otwartość na turystów. promowane będą walory przyrodnicze, kulturalne czy kulinarne, a także sposoby na relaks w tej okolicy. kampania jest wspólnym przedsięwzięciem małopolskiej organizacji turystycznej, województwa małopolskiego i krakowa. realizowana jest w ramach projektu „małopolska – cel podróży”. jak mówi iwona gibas, członkini zarządu województwa odpowiedzialna m.in. za turystykę, małopolska jest jednym z najczęściej odwiedzanych przez turystów regionów w polsce, a kraków „to najbardziej rozpoznawalna polska marka turystyczna na świecie”. „w 2019 roku gościliśmy blisko 18 milionów turystów, z kraju i zagranicy. tę doskonałą sytuację zaburzyła pandemia covid-19” – dodaje gibas. jak podkreśla, kampania skierowana do zagranicznych turystów ma wesprzeć odbudowę ruchu turystycznego po pandemii. organizatorzy kampanii podkreślają też, że obecnie, w obliczu kryzysu związanego napaścią rosji na ukrainę, projekt zyskuje też inny kontekst. „nasze miasto nieustannie jest bezpieczne, otwarte i funkcjonuje w pełni normalnie. jest to komunikat, który chcielibyśmy, aby dotarł jak najdalej i jak najszerzej. działania w ramach kampanii, o której dziś mówimy mają właśnie taki cel” – przekazuje robert piaskowski, pełnomocnik prezydenta miasta krakowa ds. kultury. iwona gibas dodaje, że od momentu wybuchu wojny branża turystyczna w polsce mierzy się z problemem masowego odwoływania rezerwacji przez turystów. „rezygnacje z pobytu w sposób naturalny wiążą się z bliskością działań wojennych. dlatego hasło kampanii, mówiące o naszej otwartości nabiera dodatkowego znaczenia – także otwartości na pomoc potrzebującym. to jednocześnie zapewnienie, że pobyt u nas jest bezpieczny, a małopolska gościnność to obietnica i zobowiązanie wobec każdego, kto wybierze nasz region za cel podróży” – podkreśla członkini zarządu województwa. komunikacja kampanii oparta jest na geście otwartych dłoni, który ma podkreślać hasło akcji: „wide open…”/”unglaubliche vielfalt…”. podkreślone zostaną gościnność i otwartość jako cechy wyróżniające polskę i polaków – będzie to motyw pojawiający się w spotach czy na banerach. działania promocyjne będą prowadzone w wielu kanałach, ze szczególnym naciskiem na internet. przygotowano m.in. spoty i banery, które mają promować bogactwo oferty turystycznej małopolski i krakowa. „oglądający je będą mogli poczuć, że właśnie tutaj mają szansę przeżyć niezwykłą przygodę na łonie przyrody, zachwycić się arcydziełami sztuki i architektury, skosztować niepowtarzalnych smaków, zrelaksować się i odpocząć. temu przekazowi towarzyszą obrazy malowniczych szlaków, najpiękniejszych zabytków, lokalnych specjałów i kojących zabiegów zdrowotnych i kosmetycznych” – czytamy w komunikacie. powstały m.in. profile w mediach społecznościowych (na facebooku i instagramie) w językach angielskim i niemieckim. kampania ma też własną stronę internetową wideopen.travel. kampania w pierwszej kolejności prowadzona będzie na rynkach brytyjskim i niemieckim, bo to ci turyści najczęściej odwiedzali region w ostatnich latach. później planowane jest rozszerzenie działań na rynki: austriacki, szwajcarski, włoski, skandynawski i amerykański. akcja powstała z myślą o turystach indywidualnych, ale organizatorzy planują także działania skierowane do branży turystycznej, m.in. promocję sektora mice. projekt „małopolska – cel podróży” jest finansowany z funduszy europejskich, w ramach regionalnego programu operacyjnego na lata 2014-2020. to wspólne przedsięwzięcie małopolskiej organizacji turystycznej, województwa małopolskiego i krakowa, jednak każdy z partnerów odpowiada za zadania: liderem jest mot, który odpowiada za koncepcje kreatywne, produkcję materiałów i ich emisję, a także organizację misji gospodarczych, a partnerami projektu są małopolska i kraków. region odpowiada za komunikację produktów związanych z turystyką wypoczynkową – m.in. kulturową, kulinarną, aktywną oraz spa i wellness, w ramach kampanii reklamowej w internecie, z kolei miasto skupia się na promowaniu turystyki biznesowej. wszystkie zadania zaplanowane w ramach projektu „małopolska – cel podróży” zostaną zrealizowane do końca 2023 roku. koncepcję kreatywną i brief strategiczny, którego autorem jest krakowska agencja kreatywna admind, opracowano już w 2021 roku. 1 maja 2022 roku rozpoczęła sie także kampania kraków airport „leć na wakacje #prostozkrakowa”. (mb).