niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualności„Gra o psieżycie”. Kampania społeczna w świecie Minecrafta z udziałem youtuberów

„Gra o psieżycie”. Kampania społeczna w świecie Minecrafta z udziałem youtuberów

Spółka Stalexport Autostrada Małopolska, zarządca autostrady A4 Katowice-Kraków, wystartowała z kampanią edukacyjną „Gra o psieżycie”, która porusza problem porzucania psów przy drogach. Podstawowym elementem akcji jest konkurs skierowany do osób grających w Minecrafta.

„Kampanię kierujemy do młodych ludzi, bo to często na ich życzenie pies staje się nowym domownikiem. Zdarza się, że jest nieprzemyślanym prezentem, np. gwiazdkowym, który szybko przytłacza ilością obowiązków albo staje się przeszkodą w obliczu wyjazdu na ferie. Pozbywanie się psów w okrutny sposób, poprzez wyrzucanie ich z samochodów czy zostawianie przy drogach, to realny problem, który w naszej kampanii przenosimy do świata wirtualnego. Korzystając z potężnego potencjału komunikacyjnego gry Minecraft oraz odwołując się do wrażliwości dzieci i młodzieży, mamy szansę trafić z naszym przekazem również do ich rodziców” – mówi Rafał Czechowski, rzecznik prasowy SAM.

Zadanie konkursowe to stworzenie wirtualnej historii w świecie Minecrafta, która porusza problem porzucania psów na drodze. Celem akcji jest pokazanie w kreatywny sposób odpowiedzialności, z jaką wiąże się posiadanie psa.

Ambasadorami kampanii są youtuberzy i gracze: MagdalenaMariaMonika, RoxMb i Vertez, którzy z początkiem ferii zimowych ogłosili start konkursu „Gra o psieżycie” za pośrednictwem swoich kanałów w portalach społecznościowych. Autorzy najlepszych historii spotkają się z youtuberami podczas finału akcji, który odbędzie się w marcu 2018 roku.

„Zaangażowałem się w tę kampanię, ponieważ sam jestem posiadaczem zwierzaka i nie mogę sobie nawet wyobrazić, że mógłbym go porzucić i to w tak okrutny sposób. Cel akcji jest dla mnie bardzo ważny, dlatego chcę uczulić innych na takie sytuacje. Zachęcam, żeby przyłączyć się do nas i wziąć udział w konkursie, bo to nie tylko dobra zabawa, ale też istotna kwestia dla nas wszystkich” – mówi RoxMb.

Termin przesyłania filmów mija 25 lutego 2018 roku. Więcej informacji na stronie. (pp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj