Międzynarodowa Federacja ds. Zdrowia Zwierząt (IFAH) wybrała Grayling do przeprowadzenia międzynarodowego Studium Komunikacji na temat postrzegania produktów zdrowotnych dla zwierząt. Projekt będzie realizowany w Europie (również w Polsce), Ameryce Północnej i Południowej oraz w Japonii i przeprowadzony w marcu 2010 r.
Grayling został wybrany w drodze 4-stopniowego przetargu dotyczącego prac w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz w Japonii. Międzynarodowy zespół konsultantów agencji będzie współpracował z IFAH, aby dotrzeć do interesariuszy działających w obszarze ochrony zdrowia zwierząt oraz produktów zdrowotnych przeznaczonych dla zwierząt. Wyniki badań będą przedstawione wiosną 2010 roku i będą podstawą do stworzenia globalnego planu komunikacji IFAH.
IFAH, międzynarodowa organizacja non-profit z siedzibą w Brukseli, reprezentuje producentów leków weterynaryjnych, szczepionek i innych produktów zdrowotnych przeznaczonych dla zwierząt. (bs)