niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościGrayling z nowym globalnym kierownictwem

Grayling z nowym globalnym kierownictwem

Agencja Grayling przekazuje, że Ben Petter awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego Grayling na Europę, Kat McGettigan pełni funkcję Global Head of Growth, a Nathan Kemp został mianowany na Global Head of Creative and Planning. Dodatkowo agencja informuje o inwestycjach w programy skierowane do swoich pracowników, w celu „zacieśniania współpracy między biurami, z korzyścią dla międzynarodowych klientów”.

Ben Petter pracuje w Grayling od ponad dziesięciu lat i mieszka w Pradze. Wcześniej pełnił funkcję Head of Central & Eastern Europe, awansował na stanowisko dyrektora operacyjnego Grayling na Europę. Jak tłumaczy agencja, Grayling posiada sieć 26 biur w Europie, przez co ważne jest to, aby „nowo utworzony globalny zespół kierowniczy posiadał dobre rozeznanie na rynkach europejskich”.

Ben Petter

Kat McGettigan objęła z kolei nowo utworzone stanowisko Global Head of Growth w Grayling. Wcześniej pracowała jako Head of Grayling Manchester oraz Head of Consumer w Grayling i M&C Saatchi PR. Obecnie odpowiada za pozyskiwanie międzynarodowych klientów oraz rozwój współpracy z globalnymi klientami.

Kat McGettigan

Natomiast Nathan Kemp, wcześniej Head of Ignite, zespołu odpowiedzialnego za planowanie i podejście kreatywne, został powołany na stanowisko Global Head of Creative and Planning. Aktualnie przewodniczy rozrastającemu się globalnemu zespołowi strategów oraz specjalistów od rozwiązań kreatywnych, którzy skupią się na tworzeniu kampanii na światowym poziomie. Nathan dołączył do Grayling w 2018 roku, a wcześniej zarządzał zespołem usług kreatywnych w M&C Saatchi PR.

Nathan Kemp

Grayling w ramach zmian podejmuje inicjatywy w zakresie kultury organizacyjnej. Mają one na celu zacieśnianie współpracy pomiędzy biurami i pracownikami Grayling na świecie, a także skuteczniejszą wymianę wiedzy i dobrych praktyk pomiędzy rynkami. Chodzi m.in. o bezpłatny dostęp do szkoleń z zakresu dbania o dobre samopoczucie, szkolenia umożliwiające dostęp do ponad 100 programów rozwojowych, stworzenie globalnej sieci ponad 75 czempionów kreatywności, która ma łączy pracowników biur agencji i umożliwiać dzielenie się inspiracjami z całego świata, czy utworzenie specjalnej grupy wspierającej integrację międzykulturową i różnorodność. (kd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj