Do zadań agencji jako partnera należy realizacja programu komunikacji promującego inicjatywę.
Z ramienia Grayling za komunikację odpowiadają Marta Paleczna, dyrektor komunikacji i marketingu oraz Paweł Lasiuk, Senior Account Executive.
Leadership Academy for Poland (#LAP16) rozpoczęła działalność w czerwcu 2016 roku. Jest to program rozwoju przywództwa dla Polski, który ma przyczynić się do rozwoju potencjału Polaków i tworzenia w Polsce światowej klasy edukacji oraz wspierać aktywne i utalentowane osoby. Inicjatywa zainspirowana została przez Cezarego Wójcika, założyciela Center for Leadership.
Grayling od kilku lat współpracuje z profesorem Wójcikiem przy okazji różnych projektów. Agencja dołączyła do projektu LAP na zasadach partnerskich, oferując usługi pro bono.
W program zaangażowani są m.in. profesorowie z Harvarda. Projekt zakłada udzielenie 40 „fellowships” – wsparć udziału – dla wybitnych Polaków mieszkających zarówno w naszym kraju, jak i za granicą, działających w sektorze biznesu, organizacji non-profit, administracji publicznej, mediach, kulturze i sporcie oraz w segmencie start-upów.
Rekrutację do Leadership Academy for Poland zaplanowano do końca sierpnia. Zajęcia zaś rozpoczną się w październiku.
„Idealny kandydat do wzięcia udziału w Leadership Academy for Poland powinien mieć 25-45 lat, działać w jednej z wcześniej przedstawionych branż, być człowiekiem sukcesu, otwartym na nowe idee i wyzwania, z potencjałem przywódczym. Poszukujemy ludzi skupionych nie tylko na rozwoju zawodowym, ale również chcących zrobić coś dla innych” – mówi Maciej Ujejski, dyrektor zarządzający i współtwórca Leadership Academy for Poland.
Poza Grayling do grona partnerów należą również: Deloitte, Orange, Google Campus Warsaw, Harvard Polish Society, Harvard Club of Poland, MIT Enterprise Forum Poland, Ashoka Poland, Europejska Akademia Dyplomacji, The Kings Foundation, Federation of Polish Students Societies w Wielkiej Brytanii, Vital Voices Poland, Warsaw Accelerator WAW.ac, INN Poland.
(ak)