Grayling, wchodzący w skład konsorcjum stworzonego przez Saatchi&Saatchi, wygrał przetarg rozpisany przez Dyrekcję Generalną Komisji Europejskiej ds. Zdrowia i Konsumentów (DG SANCO) na przeprowadzenie ogólnoeuropejskiej antynikotynowej kampanii społecznej.
Przygotowana przez firmę kampania ma zachęcać osoby dorosłe – ze szczególnym uwzględnieniem osób w wieku 25-34 lat – do zaprzestania palenia tytoniu. Do głównych zadań Grayling należy opracowanie treści komunikacyjnych, media relations, PR, relacje z interesariuszami oraz koordynacja współpracy z partnerami w 27 państwach członkowskich Unii. Za koordynację działań PR na wszystkich rynkach UE odpowiada departament Komunikacji Europejskiej Polityki Społecznej w brukselskim biurze placówki. W Polsce nadzór nad działaniami komunikacyjnymi sprawuje szefowa Healthcare Practice Grayling Poland, Małgorzata Dziak-Masny. (es)