Na początku maja 2023 roku Grecka Narodowa Organizacja Turystyczna (GNTO) zaprezentowała najnowszą kampanię turystyczną „Grecja. Doświadczenie zmieniające życie” – informuje greekcitytimes.com.
GNTO w 2023 roku chce pokazać turystom, że Grecja w dalszym ciagu oferuje niesamowite doświadczenia, takie jak degustacja karmazynowego pomidora obmywanego w morskiej wodzie, ścieżka prowadząca do najbardziej ukrytej plaży lub noc na festiwalu na wyspie.
„Grecka turystyka dokonała małego cudu. Miała największe ożywienie turystyczne w całej Europie i przyniosła dochody, które wzmocniły grecką gospodarkę i przeciętną grecką rodzinę” – powiedział minister turystyki Vassilis Kikilias.
W swojej kampanii promocyjnej GNTO komunikuje, że doświadczenia są tak wyjątkowe, że niektórzy mogą nigdy w życiu nie mieć okazji, by przeżyć coś takiego.
W ciągu ostatnich czterech lat wysiłki GNTO znacząco przyczyniły się do ożywienia greckiej turystyki.
Kampania „Grecja. Doświadczenie zmieniające życie” to przesłanie, którym kraj chce przyciągnąć turystów z zagranicy.
W spocie promującym kampanię poznajemy turystkę, która patrząc w kamerę, mówi: „Ludzie przyjeżdżają do Grecji na wakacje. Pozwólcie, że spytam: czy to naprawdę są wakacje?”.
W dalszej części klipu bohaterka wymienia takie aktywności jak skakanie do wody z wysokiego klifu, zrywanie owoców gołymi rękami, mycie owoców w morzu czy jedzenie kolacji w stodole i podsumowuje to stwierdzeniem, że to znacznie więcej niż wakacje: „To doświadczenie zmieniające życie!”. (zd)
Źródło: YouTube/Visit Greece