Na rynku pojawiła się nowa agencja PR-owa. Green Light PR, założona przez Adama Bodziaka, oferuje usługi z zakresu media relations, digital PR oraz kreacji treści.
Green Light PR specjalizuje się w obsłudze firm z sektora marketingowego, technologicznego, interaktywnego, mediowego i finansowego. Agencja już teraz pracuje mi. in. dla domu mediowego Lowe Media, agencji reklamowej Lowe Warsaw, interaktywnego domu produkcyjnego Netizens.
Założyciel agencji Adam Bodziak ma kilkunastoletnie doświadczenie pracy związanej z komunikacją medialną. Przez dziesięć lat był dziennikarzem m. in. w Gazecie Wyborczej, Dzienniku. Polska, Europa, Świat, Życiu Warszawy, magazynie Wprost i Marketing & more. W dziennikarstwie biznesowym specjalizował się w tematyce mediów, reklamy i PR. Po odejściu z mediów współtworzył i przez kilka lat współprowadził agencję Sugar & Spice Public Relations (agencja została zamknięta). Jako specjalista od PR-u pracował dla firm z wielu branż. Głównie zajmował się PR-em dla marek związanych z marketingiem, reklamą, finansami, technologiami, branżą interactive i mediową. (kg)