Strona fanowska, która najbardziej zaangażowała użytkowników Facebooka w Polsce w lutym, należy do Greenpeace Polska – wynika z najnowszego raportu opublikowanego na stronie Socialbakers. W pierwszej piątce znalazły się również strony: Mercedes-AMG PL, X-Trade Brokers and Chevrolet Poland.
Wskaźnik ER (engagement rate) w przypadku strony Greenpeace na Facebooku wyniósł w lutym 1,2 proc. Co ciekawe, strona ta nie jest na pierwszym miejscu w zestawieniu jeśli chodzi o liczbę fanów – zajmujący drugą lokatę Mercedes-AMG PL ma ich prawie dwa razy więcej. Jednak wskaźnik zaangażowania użytkowników jest w tym przypadku o 0,5 proc. niższy w stosunku do lidera.
Raport uwzględnił również tzw. wall activity index, czyli stosunek liczby postów na tablicy do liczby wszystkich fanów danej marki. Najwyższy wall activity index (0,006) zanotowały w lutym strony fanowskie: Milka Razem dla Tatr, Toshiba Polska, Oriflame Poland, Burger King Polska oraz BMW Polska. (iw)