niedziela, 17 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGrey London proponuje WWF darmowy rebranding

Grey London proponuje WWF darmowy rebranding

Panda wielka nie jest już zagrożonym gatunkiem – stwierdziła na początku września 2016 Międzynarodowa Unia Ochrony Przyrody (ang. International Union for Conservation of Nature). Symbol WWF – organizacji pozarządowej zajmującej się ochroną zagrożonych gatunków – nadal jednak znajduje się na tzw. „czerwonej liście”, która zawiera gatunki, którym grozi wyginięcie – czytamy na qz.com.

Niedawne wyniki badań, przywołane na wired.co.uk, przewidują z kolei rosnące zagrożenie dla niedźwiedzi polarnych. Ich liczba ma do 2050 roku obniżyć się o jedną trzecią w wyniku zmian klimatycznych powodujących topnienie lodowców – czytamy.

Na przewidywania naukowców zareagowała agencja Grey London, która skierowała jeden ze swoich tweetów do WWF. Londyńczycy stworzyli nowy logotyp, biorący pod uwagę ostatnie wyniki badań.

Źródło: twitter.com/GreyLondon

Źródło: twitter.com/GreyLondon

W poście w serwisie medium.com agencja wyjaśnia powody swojej inicjatywy. Grey London chciałby zmienić dotychczasowy symbol WWF – pandę wielką – na niedźwiedzia polarnego. Nowy symbol miałby zwracać uwagę ludzi na zmiany klimatyczne, które znacząco wpływają na niszczenie naturalnych środowisk wielu zwierząt.

„Wiemy, że nowe logotypy dużo kosztują – a są to pieniądze, które WWF mógłby przeznaczyć na wiele innych swoich godnych pochwał działań. Właśnie dlatego stworzyliśmy nowe logo, które proponujemy organizacji całkowicie za darmo. Możemy też całkowicie zmienić całą identyfikację wizualną WWF – jeśli tylko będzie chciał” – piszą przedstawiciele Grey London na medium.com. (mp)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj