Zakres współpracy rozszerzono o działania na Facebooku, współpracę z influencerami, SEO i content marketing.
Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” powierzyły zrealizowanie w 2017 r. kampanii edukacyjnej „Poznaj się na tłuszczach” Grupie On Board Think Kong. Firma prowadzi działania w ramach tego projektu od 2015 roku. Teraz współpracę rozszerzono o nowe zadania.
Kampania będzie skierowana do wszystkich Polaków, a jej celem będzie podniesienie wiedzy w zakresie zdrowego odżywiania się – z naciskiem na przemyślany wybór produktów zawierających korzystne dla zdrowia kwasy tłuszczowe.
Oprócz działań PR, agencja zajmie się teraz komunikacją na Facebooku, współpracą z influencerami oraz działaniami SEO i content marketingiem. Za ten obszar odpowiada zespół Think Kong.
Działaniami PR kampanii zajmie się z kolei zespół Healthcare Communication On Board PR kierowany przez Małgorzatę Siewierską. Materiały graficzne oraz treści wizualne (w tym wideo) na potrzeby tego projektu opracuje studio kreatywne Grupy. (mb)
Zdj. główne – Facebook/@poznajsienatluszczach