Grupa On Board Think Kong rozpoczęła działania promocyjne międzynarodowej kampanii „Najpozytywniejsza praca świata” realizowanej na zlecenie drukarni internetowej Chroma. Celem akcji jest znalezienie osoby, która zostanie menedżerem gwarancji jakości i za miesiąc wykonywania obowiązków otrzyma pensję w wysokości 60 tys. zł.
Agencja odpowiada za kompleksową realizację działań promocyjnych, w tym za przygotowanie i prowadzenie kampanii reklamowej, współpracę z influencerami, działania PR i social media w kanałach Facebook, YouTube i Twitter.
Kampania ma trwać przez około trzy miesiące. Wspierają ją działania w blogosferze oraz w polskich i zagranicznych serwisach rekrutacyjnych.
Koncepcję kreatywną opracowali Michał Berger i Tomasz Chojnacki, którzy współpracują z Grupą On Board Think Kong. Agencja stworzyła też landing page akcji najpozytywniejszapracaswiata.pl, za pomocą którego do 4 lutego 2018 roku można zgłaszać chęć udziału w procesie rekrutacyjnym.
Współpraca z klientem została nawiązana w wyniku rekomendacji i ma charakter projektowy. Firma była wcześniej obsługiwana przez inną agencję.
Po stronie Grupy On Board Think Kong projekt koordynuje Agnieszka Rutkowska, Head of Social Media.
Agencja On Board korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów. (pp)