Grupa IMM rozszerza ofertę o kolejne media RTV. Jak przekazuje firma, użytkownicy mogą teraz monitorować jeszcze większy zakres źródeł, co pozwoli im na bardziej kompleksową analizę i precyzyjne śledzenie informacji istotnych dla ich działalności.
W ostatnim czasie Grupa IMM rozszerzyła monitoring mediów o kolejne programy nadawane przez blisko 150 radiowych rozgłośni regionalnych. Dotychczas analizowano tylko wybrane ogólnopolskie audycje nadawane przez te stacje. Teraz monitorowane są także wiadomości lokalne, takie jak m.in. Radio Eska, Radio Eska2, Radio Fama, RMF Maxx, Meloradio, Radio Plus, Radio Pogoda, Radio VOX FM, Radio Złote Przeboje.
Ponadto do oferty firmy dodano monitoring informacji oraz reklam (usługa adMonit) stacji telewizyjnej wPolsce24, która należy do Grupy Fratria i 2 września 2024 roku rozpoczęła nadawanie naziemne. Kanał telewizyjny jest dostępny zarówno w internecie, jak i w mediach mainstreamowych. Grupa Fratria jest właścicielem także takich mediów jak portal wPolityce.pl, tygodnik „Sieci” oraz portal ekonomiczny wGospodarce.pl.
Jak informowaliśmy, w tym roku Instytut Monitorowania Mediów jako pierwszy na rynku rozbudował ofertę monitoringu także o pełną treść podcastów. Użytkownicy Platformy IMM otrzymali dostęp do informacji o monitorowanych markach, które pojawią się nie tylko w opisie czy tagach podcastu jak do tej pory, lecz także w całym materiale. Aktualnie w IMM monitorowanych jest blisko 4 tys. podcastów, a baza jest systematycznie rozbudowywana o kolejne tytuły.
IMM planuje wprowadzić kolejne aktualizacje jeszcze w tym roku. Wkrótce wśród mediów, które są monitorowane nie tylko według opisu, lecz również pełnej treści, mają pojawić się kanały telewizji internetowych. (mb)