W marcu 2020 roku Grupa Inelo zaprezentowała nową identyfikację wizualną, łączącą wszystkie marki firmy oferujące m.in. produkty oraz usługi do analizy i rozliczania czasu pracy, płac kierowców, a także rozwiązania telematyczne dla branży transportowej. Celem zmian jest ułatwienie dostępu wszystkich rozwiązań tej grupy. Nowe logotypy mają być także odzwierciedleniem realizowanej strategii biznesowej – one stop shop.
„Porządkowaniu naszego portfolio towarzyszy zmiana logotypu i kolorystyki, które integrują brandy produktowe w jedną technologiczną Grupę Inelo. Zmieniamy się, by lepiej odzwierciedlić innowacyjność naszych usług. Stawiamy na minimalizm i nowoczesność” – mówi Grzegorz Wójcik, który w Grupie Inelo odpowiada za komunikację z klientami.
Nowe logotypy
„Grupa nieustannie się rozwija i powiększa, pojawiają się w niej nowe firmy, które połączy wspólny, wyróżniający się znak graficzny. Jedno nowoczesne logo będzie budować naszą rozpoznawalność i podkreśli dynamikę zmian, które obecnie zachodzą w Grupie Inelo” – tłumaczy Magdalena Magnuszewska, CEO firmy.
Jak czytamy, koncepcja nowych logo oraz doboru kolorów powstała na podstawie analizy badania brandów z branż automotive oraz communication equipment. Wcześniej wszystkie marki grupy posiadały własną identyfikację wizualną. (ak)