W lipcu 2019 roku Karolina Pietz-Drapińska objęła nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i PR grupy Komputronik. Odpowiedzialna będzie za prowadzenie działań marketingowych, w tym komunikacji kierowanej do klientów detalicznych, hurtowych i biznesowych oraz za aktywności marketingowe marek własnych. Pietz-Drapińska dołączy również do niedawno stworzonej Rady Omnichannel, której celem jest sprawne podejmowanie decyzji wpływających na kształt sprzedaży oraz na działania marketingowe Grupy.
Karolina Pietz-Drapińska poprzednio zajmowała stanowisko dyrektora marketingu spółki Komputronik. Równocześnie pełni również funkcję wiceprezes Fundacji Komputronik. Poprzednie doświadczenie zdobywała m.in. w holdingu farmaceutycznym NEUCA, gdzie zajmowała się kształtowaniem polityki komunikacyjnej. Jest absolwentką kierunku design management na Uniwersytecie SWPS oraz programu MBA we Franklin University. (ak)