Grupa Komunikacja+ rozwija działania e-commerce i rozpoczyna współpracę z polską marką kosmetyczną INGLOT. Agencja w ramach umowy zajmie się obsługą sprzedaży internetowej produktów klienta na rynku niemieckim.
Działania agencji obejmują również m.in. audyt dotychczasowych aktywności marki, rozwój i optymalizację sprzedaży z wykorzystaniem e-sklepu oraz wprowadzenie marki na platformy Amazon.de, eBay.de i Zalando.de.
Oprócz tego GK+ wspiera działania sprzedażowe przez promocję kanałów i produktów przy wykorzystaniu narzędzi takich jak rich content, wideo marketing, social media, influencer marketing, a także digital marketing z wykorzystaniem modelu programmatic buying. Agencja odpowiada również za logistykę i dostawę last mile do klientów końcowych marki w Niemczech.
Realizacją projektów e-commerce zajmują się agencja digital marketingowa Proomni oraz agencja interaktywna Follow Vision, wchodzące w skład Grupy Komunikacja+. Zadaniami na rzecz klienta kieruje Mikhail Lushchikov, Head of e-Commerce. Strony nie podają więcej szczegółow dotyczących umowy. (kd)