Grupa LOTOS ogłosiła postępowanie prekwalifikacyjne, w którym chce wyłonić agencję komunikacyjną świadczącą usługi public relations. Jej zadaniem ma być zaproponowanie sposobu, w jaki spółka powinna przedstawić mediom zakończenie projektu EFRA, „by uzyskać maksymalnie pozytywne efekty wizerunkowe (pamiętając, że mamy tu do czynienia z opóźnieniem głównego wykonawcy)”.
Na podstawie złożonych przez firmy dokumentów i informacji Grupa LOTOS do kolejnego etapu zaprosi maksymalnie pięć agencji. Otrzymają one zapytania ofertowe oraz dwa zadania kreatywne do przygotowania, które zaprezentują w siedzibie spółki.
Na etapie prekwalifikacyjnym agencje muszą przekazać m.in. oświadczenie o zobowiązaniu do zachowania poufności, portfolio czy skład zespołu, który pracowałby nad projektem.
Niezbędne dokumenty należy przesyłać za pośrednictwem platformy zakupowej Grupy LOTOS do 7 stycznia 2019 roku do godz. 11:00.
Prezentacje agencji wybranych do kolejnego etapu, które mają odbyć się w siedzibie spółki, zaplanowano na 23 i 24 stycznia.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie. (pp)