piątek, 20 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościGrupa LoveBrands powiększa zespół

Grupa LoveBrands powiększa zespół

We wrześniu 2023 roku Grupa LoveBrands powiększyła zespół o cztery nowe osoby. Do firmy dołączyły Sylwia Wilkanowicz, Ewelina Pawłowska, Karolina Augustynowicz oraz Maria Tomczyńska.

Sylwia Wilkanowicz zasiliła zespół LoveBrands Medical. Objęła stanowisko Junior Communications Consultantki i zajmuje się zintegrowaną komunikacją marketingową dla firm CeraVe i Vichy. Prowadzi bieżące działania PR, organizuje eventy we współpracy z LoveBrands Events oraz wspiera marki w strategii komunikacyjnej.

Wilkanowicz dotychczas doświadczenie zawodowe zdobywała w Centrum Onkologii, Mazowieckim Szpitalu Onkologicznym, PBA Doradztwo Personalne – Outsourcing oraz Centrum Medycyny Konopnej. Ukończyła studia psychoonkologiczne.

Sylwia Wilkanowicz

Do LoveBrands Relations na stanowisko Comunications Consultantki dołączyła Ewelina Pawłowska. Odpowiada w agencji za zintegrowaną komunikację marketingową dla firm TRILUX i Banku Pocztowego. Prowadzi działania PR, organizuje eventy oraz wspiera marki w strategii komunikacyjnej.

Pawłowska doświadczenie zdobywała m.in. w Partner of Promotion, gdzie była Account Managerką, a także w Big Studio jako dyrektor strategiczny czy w MEWA Textil-Management, gdzie była asystentką ds. działań sprzedażowych. Ukończyła komunikację społeczną i PR na Akademii Ekonomiczno-Humanistycznej w Warszawie.

Ewelina Pawłowska

Karolina Augustynowicz również dołączyła do komórki LoveBrands Relations. Objęła stanowisko Junior Communications and Social Media Consultantki. W tej roli zajmuje się tworzeniem komunikacji oraz reklamą w social mediach dla firmy TRILUX i Banku Pocztowego. Prowadzi również kanały social media LoveBrands Group.

Karolina Augustynowicz

W LoveBrands Digital pracę rozpoczęła z kolei Maria Tomczyńska. Na stanowisku Junior Social Media Consultantki zajmuje się tworzeniem kreacji graficznych dla firm takich jak Bank Pocztowy czy Hellena. Odpowiada również za prowadzenie kanałów socialmediowych LoveBrands Group. Jest absolwentką studiów graficznych, ma też doświadczenie w tworzeniu treści do mediów społecznościowych.

Maria Tomczyńska

(zd)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj