Grupa Oknoplast ogłosiła otwarty przetarg na wybór agencji PR, której zadaniem będzie współtworzenie strategii komunikacji Grupy w mediach oraz krewanie pozytywnego wizerunku firmy i jej trzech marek.
Agencja, za pomocą swoich filii lub agencji partnerskich, będzie odpowiedzialna za działania na czterech głównych rynkach: polskim, włoskim, francuskim i niemieckim. Grupa Oknoplast pod koniec 2019 roku planuje ujednolicenie komunikacji na tych rynkach, na których obecnie funkcjonują cztery różne strategie. Komunikacja ma być prowadzona za pośrednictwem centrali w Polsce oraz trzech filii: w Niemczech, Francji i Włoszech.
Wybrana agencja będzie odpowiedzialna za: opracowanie we współpracy z Grupą Oknoplast strategii komunikacji w mediach na wymienione rynki, planowanie, kreację i implementowanie harmonogramu ukazań medialnych dla wszystkich rynków wraz z dystrybucją materiałów prasowych, koordynację działań wszystkich rynków i bieżące raportowanie wyników, wsparcie medialne eventów firmowych (zaproszenie dziennikarzy, przygotowanie press packów, opieka nad gośćmi), pozycjonowanie Grupy Oknoplast oraz wybranych ekspertów na wszystkich rynkach, aranżowanie wywiadów, monitorowanie obecności w mediach, reagowanie na potencjalne kryzysy, stałe i aktywne poszukiwanie nowych możliwości promocji i rozwoju, PR korporacyjny i produktowy.
Termin składania ofert oraz opracowanych zadań mija 11 października 2019.
Więcej informacji na temat przetargu oraz briefu udziela Piotr Kuciapski, specjalista ds. PR w Grupie Oknoplast: p.kuciapski@oknoplast.com.pl, tel. +48 600 040 448. (mb)