Przeprowadzenie 200 tys. pomiarów ciśnienia tętniczego, wsparcie obchodów Światowego Dnia Serca i sporządzenie raportu na temat czynników ryzyka chorób układu krążenia – to tylko niektóre z zadań ogólnopolskiej kampanii społecznej „Ciśnienie na życie”, organizowanej przez Grupę Polpharma. PR-owo projekt obsługuje Procontent Communication.
Kampania potrwa do końca 2013 roku. Akcję zwieńczy sporządzenie raportu „Serce Polaka”, w którym wykorzystane zostaną dane z tysięcy pomiarów ciśnienia tętniczego. Istotnym przedsięwzięciem będzie także wsparcie najbliższych obchodów Światowego Dnia Serca, które przypadają 29 września 2013 roku.
Projekt prowadzi Joanna Trakul. Agencja odpowiada za prowadzenie biura prasowego kampanii oraz organizację akcji pomiarów ciśnienia na terenie całej Polski. Badania prowadzone będą w centrach handlowych, zimowych i letnich kurortach wypoczynkowych, podczas pielgrzymek, ważnych konferencji biznesowych i wydarzeń sportowych (takich jak Gala KSW21, która odbyła się 1 grudnia na warszawskim Torwarze). Już 22 grudnia wraz z Głównym Inspektorem Transportu przedstawiciele kampanii przeprowadzą przedświąteczną kontrolę ciśnienia u kierowców zawodowych, a pod koniec miesiąca zmierzą ciśnienie turystom odwiedzającym zakopiańską Gubałówkę.
Za strategię komunikacji oraz kreację działań ATL i BTL odpowiada agencja TELESCOPE, w działaniach eventowych Procontent Communication wspiera agencja JWT, do której należy też przygotowanie i prowadzenie strony www kampanii. Media plan został opracowany przez Dom Mediowy OMD. (es)