W styczniu 2024 roku MOODBOARD Agency poinformowało o nawiązaniu współpracy z marką obuwniczą Crocs oraz grupą Safilo, czyli wytwórcą okularów i oprawek. Do podpisania umowy z producentem butów w doszło w wyniku przetargu, natomiast z przedsiębiorstwem z branży optycznej – wskutek rekomendacji.
Do obowiązków agencji należy prowadzenie pełnej komunikacji dla obu marek. Mowa o działaniach z zakresu PR-u, m.in. produktowego i influencer marketingu. Zajmie się też prowadzeniem showroomu stacjonarnego i biura prasowego. Zadba także o projekty specjalne.
Działaniami dla grupy Safilo kieruje Ewelina Mojak – PR & Influencer Managerka. Wspiera ją Zuzanna Nowak – Junior PR & Influencer Managerka. Prowadzenie komunikacji marki Crocs będzie należało do Karoliny Rusieckiej, czyli Head of Communication oraz Eweliny Mojak, pełniącej funkcję PR&Influencer Managerki.
Wcześniej Crocs było obsługiwane przez agencję Khaki; agencja ta wciąż odpowiada za obsługę polskich profili w social mediach. Grupa Safiro nie korzystała natomiast z usług innej agencji.
MOODBOARD Agency podpisało umowę z Crocs na czas nieokreślony, a z grupą Safilo – na rok. (an)