More Bananas nawiązało współpracę z Grupą Tauron, spółką specjalizującą się w branży energetycznej. Od października 2024 roku agencja odpowiada za prowadzenie działań w mediach społecznościowych oraz realizację kampanii reklamowych.
Zakres współpracy obejmuje wsparcie w działaniach w mediach społecznościowych, w tym przygotowywanie i publikację treści na takich platformach jak Facebook, Instagram, LinkedIn czy X, a także pełną moderację komentarzy i monitoring social mediów. More Bananas zadba również o komunikację oraz analizę dotychczasowych działań spółki, aby jak najlepiej dopasować treści do różnorodnych grup docelowych.
Celem tych działań jest dotarcie do szerokiego grona odbiorców z przekazem, w którym wybrzmi zaangażowanie Grupy Tauron w ochronę środowiska. Spółka dąży bowiem do osiągnięcia neutralności klimatycznej do 2040 roku.
„Cieszymy się, że możemy wspierać Grupę Tauron w obszarze social mediów. Naszym celem jest pomoc w budowaniu zaangażowanej społeczności wokół marki oraz edukowanie na temat bardziej zrównoważonej przyszłości. Chcemy pokazać, że energetyka i nowoczesna komunikacja mogą iść w parze, tworząc wartościowe doświadczenia dla użytkowników” – przekazała Karolina Mrowiec, Senior Social Media Specialistka w More Bananas.
Z ramienia agencji za współpracę odpowiadają Dagmara Adamczyk, Social Media Specialistka, Karolina Mrowiec, Senior Social Media Specialistka, oraz Natalia Mądry, Graphic Designerka.
Współpracę nawiązano na drodze przetargu. Umowę zawarto na cztery miesiące. (kn)