Worldcom Public Relations Group, światowa sieć niezależnych firm PR, ogłosiła, że jeden z jej założycieli – Padilla Speer Beardsley – przejął swojego wieloletniego partnera w Stanach Zjednoczonych, agencję CRT/tanaka.
Od tego momentu agencja będzie zatrudniać około 200 pracowników, a jej roczne dochody będą wynosić około 30 milionów dolarów.
Matt Kucharski, wiceprezes Padilla Speer Beardsley, tak skomentował to wydarzenie: „Bycie częścią sieci pozwala nam oferować klientom bezproblemowy i elastyczny dostęp do światowych zasobów, po kosztach oferowanych międzynarodowym korporacjom”.
Wraz z zakończeniem procesu przejęcia CRT/tanaka, agencje zmienią swoją nazwę na PadillaCRT. Jak czytamy w oficjalnym komunikacie, połączenie daje partnerom Worldcom, w szczególności tym zrzeszonym wewnątrz EMEA, nowe możliwości biznesowe, w tym wykorzystanie know-how partnera ze Stanów Zjednoczonych oraz rozszerzenie swojej oferty z zakresu media relations. Formalności związane z przejęciem mają zakończyć się z końcem września 2013. Warunki finansowe nie zostały ujawnione. W Polsce jedynym partnerem grupy Worldcom jest Glaubicz Garwolińska Consultants.(es)