W maju 2021 roku powiększony został skład zarządu Stowarzyszenia Content Marketing Polska – organizacji promującej marketing treści i upowszechniającej wysokie standardy działalności wydawniczej. Dołączył do niego Grzegorz Miłkowski, CEO ContentHouse. Został wiceprezesem zarządu odpowiedzialnym za komunikację organizacji.
Miłkowski zajmie się nadzorem nad komunikacją, aspektami wizerunkowymi Stowarzyszenia oraz ofertą dla członków. Co więcej, od maja 2021 roku agencja ContentHouse będzie zajmować się działaniami PR dla Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Miłkowski w branży PR i digital marketingu działa od 15 lat. Jest współwłaścicielem i prezesem zarządu krakowskiej agencji ContentHouse. Jest także ekspertem ds. digital marketingu w Business Centre Club, który doradza zrzeszonym firmom z zakresu komunikacji oraz transformacji cyfrowej, a także właścicielem i redaktorem naczelnym portalu socialpress.pl.
W zarządzie Stowarzyszenia Content Marketing Polska było dotąd trzy osoby: Agnieszka Gajzler-Barylska, prezeska zarządu SCMP oraz Digital Strategy & Development Director w TVN Discovery Polska, która w organizacji odpowiada za reprezentację Stowarzyszenia, współpracę z International Content Marketing Forum (ICMF), trendy oraz badania w obszarze content marketingu i nadzór nad realizacją inicjatyw międzynarodowych; Katarzyna Sowicka, wiceprezeska zarządu SCMP oraz Head of Content w AdCookie, która nadzoruje realizację misji Stowarzyszenia oraz programy edukacyjne i eventy; oraz Tomasz Wileński, wiceprezes zarządu SCMP, CEO ISLAY.tech, który m.in. organizuje w Stowarzyszeniu współpracę z liderami projektów, odpowiada za finanse i zajmuje się kwestią badań w content marketingu. (mb)