Główny Urząd Statystyczny prowadzi przetarg na wybór firmy, która zajmie się zaplanowaniem i opracowaniem projektu ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej poświęconej spisom powszechnym. Celem działań jest popularyzacja spisu i zainteresowanie nim jak największej liczby mieszkańców Polski.
Zamówienie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich obejmuje zaplanowanie i opracowanie projektu ogólnopolskiej kampanii na temat Powszechnego spisu rolnego 2020. Druga natomiast ma dotyczyć kampanii na temat Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i Mieszkań 2021 wraz z drugim spisem próbnym.
Łączna wartość zamówienia szacowana jest na blisko 2,4 mln zł (bez VAT).
Od firm biorących udział w przetargu wymagane jest wykazanie, że należycie wykonały lub wykonują co najmniej jedno zamówienie polegające na zaplanowaniu i opracowaniu projektu ogólnopolskiej kampanii reklamowej o wartości nie mniejszej niż milion złotych brutto w ostatnich trzech latach (lub mniej, jeśli okres działalności jest krótszy).
W przypadku obu części wymagane jest wadium w wysokości 33 tys. zł.
Termin składania ofert upływa 7 października 2019 roku o godzinie 10:00.
Szczegółowe informacje są dostępne na stronie. (mb)