sobota, 23 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGwiazdy powinny dawać marce nie tylko znaną twarz

Gwiazdy powinny dawać marce nie tylko znaną twarz

Prawdziwa wartość wizerunku gwiazd? Eksperci zapewniają, że sztuką jest połączyć wartości marki nie tylko ze znaną twarzą, ale i osobowością. Sęk w tym, że „w naszym kraju brakuje doświadczonych specjalistów od kreacji wizerunku” – zauważa Anna Garwolińska, prezes Glaubicz Garwolińska Consultants w miesięczniku  Home&Market.

Jak czytamy, skuteczna strategia wizerunkowa, to taka, która jest powiązana ze strategią rozwoju danej osoby czy jej biznesu. „Świetnie wykorzystał to Marek Kondrat, któ­ry dzięki współpracy z bankiem, zbudował swój biznes winiarski” – dodaje Garwolińska. Jak zauważa  Maciej Ślusarek, adwokat z kancelarii LSW, kampanie z udziałem osób z ugruntowa­nym wizerunkiem są dużo dłuższe, a gwiazda staje się zwykle ambasadorem danej marki. Jednak w polskich mediach przeważają  celebryci „znani z tego, że są znani”, starający się wszędzie bywać i poka­zywać – kontynuuje Ślusarek.

Reklamodawcy, którzy zapraszają celebrytów do współpracy, często zapominają o budowaniu wartości własnego wizerunku – czytamy dalej. Warto pamiętać rów­nież o tym, że zbyt częste „pokazywanie się” skutkuje wypaleniem gwiazd. (mw)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj