niedziela, 10 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGwiazdy promują marki

Gwiazdy promują marki

„Marki wiążą się ze słynnymi gwiazdami, bo chcą poprawić swój wizerunek wśród klientów” – pisze Grzegorz Kozyra na łamach Gazety Prawnej. Do Polski dotarła moda na wykorzystywanie wizerunku znanych osób w kampaniach promocyjnych produktów i usług, a firmy płacą za to ogromne honoraria aktorom, sportowcom i piosenkarzom.
Niektóre takie kampanie przynoszą bardzo dobre rezultaty, jednak nie wszystkie. Tłumaczy to Magdalena Barańska, konsultant zarządzający w zespole doradztwa strategicznego Capgemini: „Podstawową zasadą wspierania procesu budowania marki produktów jest zapewnienie zgodności pomiędzy atrybutami promowanej marki a wizerunkiem artysty”. Podkreśla również, że „znana twarz nie jest wytrychem, który otworzy rynek kiepskiemu produktowi”.

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj