czwartek, 28 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościGwiazdy wzmacniają wizerunek

Gwiazdy wzmacniają wizerunek

Na stronie Brief.pl pojawił się artykuł na temat roli gwiazd kultury i sztuki w promocji i wzmacnianiu wizerunku instytucji finansowych. Autor artykułu pisze, że pionierem we współpracy banku ze znaną twarzą jest bank ING, który reklamuje Marek Kondrat. Dzięki spotom z udziałem aktora wzrosła świadomość i rozpoznawalność marki.

Pomysł ten podchwyciły także inne banki. Zapanowała swoista moda na wzmacnianie i kreację wizerunku instytucji finansowych przez twórców kultury i sztuki takich jak m.in: Krystyna Janda, Janusz Gajos, Piotr Fronczewski czy Anna Maria Jopek.(mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj