Adweek.com donosi, że McDonald’s planuje wprowadzenie zmian w obsłudze klienta. W zeszłym roku niektóre amerykańskie restauracje znanej sieciówki oferowały obsługę kelnerską. Kilka dni temu władze McDonald’s ogłosiły, że w 2017 będzie ona dostępna we wszystkich lokalach firmy w Stanach Zjednoczonych.
Obsługa kelnerska wg sieci restauracji przyjmuje częściową formę – klienci nadal będą musieli składać zamówienia na własną rękę, lecz przyniesie je już jeden z pracowników.
„Przez większość naszej 60-letniej historii prosiliśmy klientów, by zgadzali się na nasz model biznesowy. Dziś ogłaszamy chęć jego zmiany, ponieważ nasi klienci stali się bardziej wymagający” – stwierdził CEO McDonald’s Steve Easterbrook podczas wydarzenia w Nowym Jorku, na którym zapowiedział zmiany w obsłudze klienta. Sieciówka jednak nie ogłosiła jeszcze dokładnego terminarza.
Adweek.com pisze, że zmiany w znanej sieciówce mogą być spowodowane serią metamorfoz, jakie zafundowały sobie inne znane w Ameryce restauracje – KFC, Arby’s czy Taco Bell.
McDonald’s, próbując na swój sposób odpowiadać konkurencji, planuje także wprowadzenie na szerszą skalę znanych już w Polsce stoisk samoobsługowych, przy których klienci mogą złożyć zamówienie za pomocą panelu dotykowego. Firma umożliwi też składanie zamówień i płacenie za pomocą telefonu – podaje adweek.com. (mp)