poniedziałek, 25 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościHandel a wizerunek

Handel a wizerunek

Artur Dłubak na łamach Detal Dzisiaj Network ocenia rolę specjalistów ds. PR w firmach, biznesie i handlu. Autor najpierw powołuje się na Dziennik: „Kiedyś firmy bagatelizowały znaczenie PR. Teraz reputacja i wizerunek nabierają znaczenia. Decydują o wyborach konsumentów”, a potem dodaje, że PR jest także bardzo istotny w kontaktach handlowych i dotyczy to każdej firmy niezależnie od jej wielkości i skali działania.

Dłubak przywołuje przykład wejścia na rynek sieci Tesco i znaczenia PR-u w pozycjonowaniu hipermarketu w świadomości konsumentów. Uznaje także, że obecnie brakuje specjalistów, którzy potrafią zajmować się handlem wielkopowierzchniowym, a ogromne firmy zamiast konkurować ze sobą na niwie wizerunkowej, upodabniają się do siebie coraz bardziej. (mk)

Poprzedni artykuł
Następny artykuł

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj