Twistermind.com, nowy serwis społecznościowy, który ma ruszyć z początkiem stycznia, rozstrzygnął przetarg na kampanię promocyjną i wizerunkową. Wygrała go agencja HarmoniquePR.
Na razie dostępna jest wersja beta serwisu. Misją portalu jest: „połączyć ludzi w jeden wielki mózg, który będzie działał dla dobra jednostek, a tym samym ogółu” – czytamy w oświadczeniu. Podstawową funkcją będzie możliwość wysyłania próśb, pytań oraz apeli do innych użytkowników. Ma to pozwolić na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów, rozpowszechnianie informacji oraz nawiązywanie nowych kontaktów.
Zadaniem agencji jest promocja klienta na Facebooku oraz informacyjny buzz marketing. Ponadto współpraca obejmuje media relations, zarówno w serwisach internetowych, jak i w prasie drukowanej. Na potrzeby promocji stworzony zostanie film reklamowy wykorzystujący techniki animacji. Za działania new bussines odpowiedzialna jest Marta Hycnar, managing director. Projekt koordynuje Anna Ganew, PR manager. (es)