niedziela, 22 grudnia, 2024
Strona głównaAktualnościWiadomościHasło Snickersa w kampanii na temat niedożywienia dzieci

Hasło Snickersa w kampanii na temat niedożywienia dzieci

Partia Równości Kobiet, feministyczna partia polityczna założona w Wielkiej Brytanii, w lipcu 2024 roku ruszyła z kampanią promowaną hasłem „You’re not you when you’re hungry”. Jest ono nawiązaniem do popularnej akcji o tej samej nazwie stworzonej dla marki Snickers.

Kampania ma na celu przekonanie rządu Partii Pracy do zniesienia limitu świadczeń na dwoje dzieci. Według Partii Równości Kobiet ma to bowiem pomóc w zmniejszeniu ubóstwa. Jak podkreślają jej członkowie, „nikt nie może się rozwijać, gdy jest głodny, a każde dziecko zasługuje na rozwój”.

Z danych przywołanych przez partię wynika, że jedna trzecia dzieci w Wielkiej Brytanii dorasta obecnie w ubóstwie. Od 2010 roku najbiedniejsze kobiety straciły średnio ponad 3,3 tys. funtów rocznie, co oznacza, że ich dochody spadły o 26 proc. Czarnoskóre kobiety straciły natomiast niemal 2,5 tys. funtów rocznie, a samotni rodzice około 7 tys. funtów rocznie. Parta Równości Kobiet apeluje o podjęcie działań w celu odwrócenia tego trendu.

W ramach akcji powstał specjalny spot. Wideo zostało stworzone przez agencję kreatywną Quiet Storm.

Źródło: facebook.com/WomensEqualityUK

(ao)

Źródło: womensequality.org.uk, End two child benefit cap

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj