W styczniu 2021 roku Havas PR Warsaw poinformował o nawiązaniu współpracy z IKEA Retail, Canal+ i marką Finish, należącą do firmy Reckitt Benckiser. W realizację działań zaangażowane są zespoły raportujące bezpośrednio do Tomasza Lisa, Executive Directora, i Piotra Kabały, Consulting Directora.
W ramach współpracy z Canal+ agencja odpowiada za pełną bieżącą obsługę – m.in. komunikację produktową oraz promowanie produkcji oryginalnych marki. Strony współpracowały już ze sobą w przeszłości. Rozmowy na temat podpisania umowy toczyły się od kilku miesięcy i wynikały z doświadczenia z wcześniejszej współpracy. Strony nie podają więcej informacji o tej współpracy.
Logo Canal+
Agencja nawiązała także nową współpracę z marką Finish. Havas PR Warsaw odpowiada za opracowanie strategii i koncepcji działań CSR na rok 2021 oraz bieżące prowadzenie biura prasowego na ten temat. Jest to rozwinięcie i poszerzenie zakresu współpracy projektowej z roku 2020, kiedy agencja odpowiadała za realizację „Time Maker”. Działania zaplanowano na rok. Strony nie podają pozostałych szczegółów współpracy.
Logo Finish
Jak informowaliśmy, w tym miesiącu Havas PR Warsaw rozpoczęło również współpracę z IKEA Retail. (ak)