We wrześniu 2018 roku Havas PR Warsaw zatrudniło dwoje dyrektorów. Dominika Telega-Bałdyga na nowo utworzonym stanowisku Associate Directora ma prowadzić dział Brand & Content i wspierać dyrektor zarządzającą Alicję Górkę-Pruszczak. Piotr Kabała natomiast został Consulting Directorem i będzie sprawował pieczę nad zespołem CSR & Education – jego poprzedniczka, Anna Drewniak, udała się na urlop macierzyński.
Telega-Bałdyga w komunikacji i marketingu funkcjonuje od 12 lat. Pracowała m.in. dla The Walt Disney Company, Nestlé, Nespresso, Mattela, Hasbro, Unilevera, Lexus, Diageo, Microsoftu, Tesco, Merck czy GlaxoSmithKline. Realizowała m.in. projekty dla branży HoReCa w kraju i za granicą. Zanim objęła stanowisko dyrektorskie w Havas PR Warsaw, pracowała m.in. w Weber-Shandwick, On Board PR i ComPress. Jest absolwentką Instytutu Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Kabała z kolei z branżą PR związany jest od 20 lat. Realizował projekty m.in. dla Microsoftu, Unilevera, Nestlé, Danone, Starbucks Coffee, Eurocashu, Orange czy IKEA. Zdobywał też doświadczenie w działaniach dla trzeciego sektora podczas współpracy z WWF. Przed dołączeniem do Havas PR Warsaw pracował m.in. w Burson-Marsteller, Hill+Knowlton, Ogilvy Public Relations Worldwide. Stworzył strategię wewnętrznej w zewnętrznej komunikacji Discovery Networks na 13 rynkach Europy Środkowej i Południowo-Wschodniej. Jest absolwentem Instytutu Lingwistyki Stosowanej Uniwersytetu Warszawskiego. (mp)