Gabriela Abramczuk pokieruje agencją HealthWay Integrated Healthcare Communications. Jako dyrektor zarządzający będzie odpowiedzialna za zmiany związane z rozwojem agencji. Abramczuk ma ponad 10-letnie doświadczenie w tworzeniu oraz realizacji strategii marketingowych dla biznesu farmaceutycznego i medycznego. Do HealthWay przeszła z agencji PR Feedback/Hill&Knowlton, gdzie na stanowisku director healthcare zarządzała działem obsługującym klientów z sektora ochrony zdrowia. Wcześniej pracując przez 9 lat w Rowland Communications, odpowiadała za tworzenie oraz realizację kompleksowych programów dla firm farmaceutycznych i medycznych.
Gabriela Abramczuk jest absolwentką Studium Farmakoekonomiki, Marketingu i Prawa Farmaceutycznego SB PW oraz Podyplomowego Studium Public Relations ISNS UW i PAN. Nowa Dyrektor Zarządzająca zastąpi dotychczas kierującego agencją Mariusza Cierniaka, który odszedł z agencji.
Agencja HealthWay istnieje od 2004 roku, obsługuje projekty dla firm z branży farmaceutycznej oraz producentów kosmetyków leczniczych. (kk)