12 września 2024 roku ruszyła najnowsza kampania komunikacyjna marki Hebe „Czas na Hebe”. Za pomysł kreatywny oraz realizację kampanii odpowiada agencja Vision & People.
Celem strategicznym najnowszej platformy kreatywnej było stworzenie takiego formatu komunikacji, który odpowiadałby wielu kanałom, a nie tylko jak dotychczas skoncentrowany był wyłącznie na telewizji.
Elementem łączącym wszystkie kreacje powstałe w ramach kampanii jest asset, znany z seriali (m.in. „The Office”), czyli tzw. „przełamanie czwartej ściany”, moment szczerości i nawiązania bezpośredniej relacji z widzami. Decyzję o wykorzystaniu serialowej inspiracji w spotach reklamowych twórcy kampanii tłumaczą chęcią wyjścia naprzeciw potrzebom swoich klientów, dla których obecnie seriale stanowią najlepsze źródło rozrywki.
Najnowsza kampania marki, która obejmuje telewizję i działania online, będzie emitowana w Polsce, Czechach i Słowacji. Jak przekazano w komunikacie prasowym, umożliwił to fakt, że „żyjemy w globalnej wiosce: oglądamy te same seriale, słuchamy podobnych piosenek, mogliśmy zatem stworzyć spot, który będzie podobnie odbierany w wielu krajach, i bez ingerencji w warstwę kreacji możemy śmiało przenieść go na zagraniczne rynki. Analogicznie hasło »Czas na Hebe«, które po przetłumaczeniu jest zazwyczaj podobnie krótkie i tak samo rozumiane w całym regionie”.
W najnowszej kampanii agencja zdecydowała się zastąpić tradycyjne techniki wizualizacji (animatiki, storyboardy) narzędziami AI.
W serii spotów marka pokazuje różnorodne role, jakie Hebe może odgrywać w życiu klientek i klientów: „głos doradczy w świecie przeładowanym podpowiedziami z internetu, chwila przyjemności w dniu wypełnionym obowiązkami, inspiracja w poszukiwaniu prezentów, czy po prostu – ratunek, gdy kończy się coś ważnego w łazience” – przekazał Przemysław Guzik, Strategy & Media Director w Vision & People.
Agencja zdradza też kulisy powstawania spotów. Materiał z planu produkcyjnego dostępny jest m.in. na kanale Vison & People Agency na YouTubie.
Spoty wyreżyserował Mateusz Miszczyński, a za ich produkcję odpowiada KeyStory.
Vision & People współpracuje z Hebe od 2019 roku, kiedy stworzyła pierwszą kampanię bazującą na historii matki i córki. Agencja odpowiada również za kampanię wprowadzającą markę Hebe na rynki Czech i Słowacji.
Aktualna międzynarodowa kampania jest realizowana przez Vision & People na podstawie wygranego w 2024 roku przetargu i potrwa rok. (kn)
Zdjęcie główne: youtube.com/@visionpeople.agency