Agencja Heima PR zaangażowała się w organizację dziesiątej edycji poznańskiego festiwalu sztuk społecznych OFF Opera. Wspiera ona wydarzenie przede wszystkim w obszarze komunikacji i w działaniach prowadzonych w social mediach.
OFF Opera to wydarzenie, które łączy muzykę, teatr i film ze sztukami społecznymi. W tym roku festiwal odbywa się w dniach 23 września – 4 października 2024 roku.
„Tegorocznej odsłonie przyświeca hasło »odzyskiwanie«, które – w związku z jubileuszową edycją – jest okazją do spojrzenia wstecz. Twórcy, animatorki i festiwalowa społeczność ponownie spotkają się podczas wydarzeń inspirowanych tymi z poprzednich edycji. Celem OFF Operowych działań jest przetworzenie tego, co już było w zupełnie nową wartość” – informują organizatorzy wydarzenia.
W programie OFF Opery przewidziane są m.in. warsztaty i spotkania z obszaru muzyki, teatru i filmu oraz koncerty. Udział we wszystkich wydarzeniach jest bezpłatny.
Heima PR odpowiada za doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji w trakcie wydarzeń, przygotowanie planu komunikacji oraz działania media relations. Agencja zajmuje się również komunikacją w mediach społecznościowych oraz wsparciem w projektowaniu graficznym.
Osobą odpowiedzialną za współpracę z ramienia agencji jest Piotr Majcher, konsultant Heima PR.
Agencja wspiera kulturalną inicjatywę pro bono. (kn)