Henkel – właściciel takich marek jak Persil, E, Clin, Somat, Bref, Silan, Perwoll czy Pur – rozpoczął współpracę z Big Picture. Agencja odpowiada za doradztwo strategiczne oraz koordynację szerokiego projektu z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu dla marki Persil.
Projekt zostanie zaprezentowany w grudniu 2020 roku. Jak informuje agencja, jest on częścią strategii zaangażowania społecznego marki Persil, a także całej firmy Henkel, we wsparcie ochrony przed koranawirusem oraz pomoc szczególnie potrzebującym w trakcie walki z pandemią.
Big Picture powierzono wykreowanie koncepcji projektu zaangażowania społecznego oraz opracowanie całościowej strategii komunikacji i zarządzanie współpracą z partnerami pozarządowymi.
Agencję wybrano na podstawie rekomendacji. Z ramienia Big Picture koordynacją działań zajmują się Emilia Pyrz, Zuzanna Ładosz-Wiszowaty oraz Anna Krzyżanowska. Strategię projektu CSR opracowała Hanna Waśko, CEO agencji.