Z początkiem 2022 roku do grona klientów Walk PR dołączyła firma Herbapol-Lublin. Agencja wygrała przetarg na obsługę marek spożywczych z portfolio firmy.
Walk PR zajmuje się pełną obsługą działań komunikacyjnych, w tym działaniami brand PR, prowadzeniem komunikacji w mediach społecznościowych czy komunikacją korporacyjną. Do zadań agencji należą również doradztwo strategiczne oraz bieżący kontakt z mediami.
Agencja prowadzi działania dla marek Herbapol, Big-Active i Zioła Mnicha zarówno w mediach tradycyjnych, jak i online (na Facebooku i Instagramie). Zajmuje się też komunikacją korporacyjną (obejmującą m.in. prowadzenie profilu na LinkedInie).
Z ramienia agencji za obsługę działań brand PR i i social media odpowiada zespół Kingi Strawińskiej, a częścią korporacyjną zajmuje się zespół Anny Borowiec-Góry. Umowa została zawarta na rok.
Wcześniej Herbapol-Lublin współpracował z Big Picture. (mb)