Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Hermès powierza The ICON Agency kolejne zadania. luksusowa marka hermès z początkiem 2024 roku rozszerzyła zakres współpracy z the icon agency. agencja przejmuje całą komunikację hermès perfumes. the icon agency odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz relacje z talentami. agencja pracuje dla francuskiego domu mody od lipca 2019 roku – została wybrana do wprowadzenia marki na polski rynek. firmie pr powierzono wówczas także pełną obsługę public relations marki na polskim rynku, prowadzenie relacji z mediami, eventy oraz współpracę z influencerami i zarządzanie showrooomem. od 2021 roku agencja jest również odpowiedzialna za komunikację hermès beauty. z ramienia agencji działania dla tej marki prowadzi zespół kierowany przez darię graczykowską, head of pr & communication. do zespołu zajmującego się klientem dołącza hanna marzec, influencer marketing manager. (mb).
Luksusowa marka Hermès z początkiem 2024 roku rozszerzyła zakres współpracy z The ICON Agency. Agencja przejmuje całą komunikację Hermès Perfumes.
The ICON Agency odpowiada za prowadzenie biura prasowego oraz relacje z talentami.
Agencja pracuje dla francuskiego domu mody od lipca 2019 roku – została wybrana do wprowadzenia marki na polski rynek. Firmie PR powierzono wówczas także pełną obsługę public relations marki na polskim rynku, prowadzenie relacji z mediami, eventy oraz współpracę z influencerami i zarządzanie showrooomem. Od 2021 roku agencja jest również odpowiedzialna za komunikację Hermès Beauty.
Z ramienia agencji działania dla tej marki prowadzi zespół kierowany przez Darię Graczykowską, Head of PR & Communication. Do zespołu zajmującego się klientem dołącza Hanna Marzec, Influencer Marketing Manager. (mb)