Naciśnij przycisk odtwarzania, aby odsłuchać tę zawartość
1x
Szybkość odtwarzania- 0.5
- 0.6
- 0.7
- 0.8
- 0.9
- 1
- 1.1
- 1.2
- 1.3
- 1.5
- 2
Hewlett-Packard Polska z nową agencją. z początkiem grudnia firma hewlett-packard polska rozpoczęła współpracę z fleishman-hillard. agencja odpowiada za komunikację produktową urządzeń do druku, komputerów osobistych i rozwiązań graficznych. zmiany w zakresie zarządzania komunikacją w hp wynikają z nowej struktury firmy. w marcu 2012 r. w hp połączono działy komputerowych systemów osobistych (psg) oraz druku i obrazowania (ipg), które tworzą obecnie jedną strukturę – printing & personal systems (pps). globalnie za komunikację w tym obszarze odpowiada sieć porter novelli+, która w listopadzie tego roku przejęła obowiązki sieci edelman (fleishman-hillard w polsce należy do sieci porter novelli+). we fleishman-hillard za koordynację działań dla hp pps odpowiadać będą: agnieszka muniak – produkty konsumenckie (consumer) i aleksander zaruski – produkty dla biznesu (commercial), a ze strony hewlett-packard polska osobą spinającą działania pr jest anna marciniak, pr manager. sieć burson-marsteller nadal będzie obsługiwała firmę hp na rynku międzynarodowym w zakresie działań pr dla oprogramowania, usług it i infrastruktury informatycznej. w polsce za działania w tym obszarze odpowiedzialna jest agencja sigma international (poland). (es).
Z początkiem grudnia firma Hewlett-Packard Polska rozpoczęła współpracę z Fleishman-Hillard. Agencja odpowiada za komunikację produktową urządzeń do druku, komputerów osobistych i rozwiązań graficznych.
Zmiany w zakresie zarządzania komunikacją w HP wynikają z nowej struktury firmy. W marcu 2012 r. w HP połączono działy komputerowych systemów osobistych (PSG) oraz druku i obrazowania (IPG), które tworzą obecnie jedną strukturę – printing & personal systems (PPS). Globalnie za komunikację w tym obszarze odpowiada sieć Porter Novelli+, która w listopadzie tego roku przejęła obowiązki sieci Edelman (Fleishman-Hillard w Polsce należy do sieci Porter Novelli+).
We Fleishman-Hillard za koordynację działań dla HP PPS odpowiadać będą: Agnieszka Muniak – produkty konsumenckie (consumer) i Aleksander Zaruski – produkty dla biznesu (commercial), a ze strony Hewlett-Packard Polska osobą spinającą działania PR jest Anna Marciniak, PR manager.
Sieć Burson-Marsteller nadal będzie obsługiwała firmę HP na rynku międzynarodowym w zakresie działań PR dla oprogramowania, usług IT i infrastruktury informatycznej. W Polsce za działania w tym obszarze odpowiedzialna jest agencja Sigma International (Poland). (es)