Z początkiem marca 2019 roku pracę w Hill+Knowlton Strategies zaczęła Agnieszka Mroczek. Objęła nowo utworzone stanowisko Account Directora w zespole Healthcare i odpowiada za rozwój praktyki, bieżący nadzór nad tym zespołem oraz obsługę klientów z obszaru Healthcare & Pharmaceutical.
Agnieszka Mroczek pracowała już w Hill+Knowlton Strategies w latach 2010-2015. Prowadziła wówczas działania dla takich klientów jak AstraZeneca, Polski Bank Komórek Macierzystych, Polpharma, Roche Polska, Sanofi-Aventis oraz Teva Pharmaceuticals Polska. Odpowiadała także za realizację projektów korporacyjnych dla firm spoza obszaru ochrony zdrowia, takich jak KRUK, Polskie LNG i ERGO Hestia.
Mroczek z rynkiem medycznym związana jest od ponad 10 lat. Specjalizuje się w realizacji kampanii informacyjno-edukacyjnych oraz prowadzeniu projektów dla produktów leczniczych.
Ostatnio była związana z Gedeon Richter Polska, gdzie pracowała jako specjalista ds. PR. W latach 2015-2017 w Fundacji DKMS odpowiadała za komunikację, a także rekrutację potencjalnych dawców dla pacjentów potrzebujących przeszczepienia krwiotwórczych komórek macierzystych z krwi lub szpiku kostnego.
Jest absolwentką psychologii na Uniwersytecie Warszawskim oraz studiów z zakresu CSR-u w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. (mb)