Konsorcjum firm Ageron Polska i madryckiej Ageron Internacional przeprowadzi badania wizerunkowe Polski i polskiej gospodarki w krajach głównych partnerów gospodarczych i opracuje koncepcję wizualizacji programu promocji polskiej gospodarki. Ministerstwo Gospodarki rozstrzygnęło postępowanie w tej sprawie.
Oferta polsko-hiszpańskiego konsorcjum zyskała 100 proc. punktów. Przy ocenie brano pod uwagę cenę (55 proc.), „identyfikację problemu i konceptualizację badania” (15 proc.), metodologię badania i zaproponowane narzędzia badawcze (po 5 proc.). Za koncepcję wizualizacji programu promocji polskiej gospodarki można było uzyskać 20 proc. punktów.
Poza zwycięzcą o zmówienie ubiegało się konsorcjum w składzie: Krajowa Izba Gospodarcza (Lider konsorcjum), OBOP Sp. z o.o., Sadowski Sp. z o.o., oraz Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A.. Jego oferta nie spełniała jednak wymogów formalnych. (ks)