środa, 27 listopada, 2024
Strona głównaAktualnościHJ Heinz Polska postawił na social media

HJ Heinz Polska postawił na social media

HJ Heinz Polska wybrał agencję od social mediów. Dwuetapowy przetarg, którego przedmiotem była obsługa marek Pudliszki oraz Heinz, wygrała agencja interaktywna zjednoczenie.com.

W ramach współpracy agencja odpowiada za opracowanie strategii komunikacji w social mediach dla obydwu marek oraz jej realizację przez najbliższy rok. Poprowadzi ponadto profile marek na Facebooku oraz zajmie się współpracą z blogosferą.

Z początkiem maja agencja przejęła prowadzenie fan page’a marki Pudliszki oraz rozpoczęła wparcie kampanii „Pudliszkowanie” prowadzonej w telewizji. Na jej potrzeby stworzyła też serwis internetowy. Marki obsługują: Martyna Szuta (key account manager) oraz Rajmund Dziemaszkiewicz (creative manager). (es)

ZOSTAW KOMENTARZ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj