Z początkiem września 2019 roku wystartowała kolejna edycja kampanii „Przerwa na wspólne czytanie”, prowadzonej przez markę Kinder Mleczna Kanapka. Jej celem jest wspieranie idei wspólnego czytania książek przez rodziców i dzieci.
Za wsparcie PR tej kampanii odpowiada Hill+Knowlton Strategies. Agencja zajmuje się relacjami z mediami, w tym obsługą biura prasowego.
Działaniami po stronie H+K Strategies zajmuje się zespół kierowany przez Katarzynę Fabjaniak, Managing Director. Współpraca ma charakter projektowy – potrwa do końca kampanii, czyli do końca listopada 2019 roku.
Agencja odpowiadała za obsługę wcześniejszej edycji projektu w 2017 roku i na tej podstawie została wybrana do tegorocznej współpracy. (mb)
Zdjęcie główne: ambasadorzy kampanii Marta Żysko-Pałuba, psycholog i psychoterapeuta (po lewej), Zofia Karaszewska i Sylwia Stano (autorki bloga „Książniczki mają zdanie”) oraz Michał Rusinek (literaturoznawca i pisarz).